Jeśli jeszcze zastanawiasz się, czy piny sprzedają? Czy rzeczywiście mają moc przemienienia odwiedzającego w klienta?
Tak, mają!
Spójrz na wyniki najnowszego badania przeprowadzonego na ponad 4 tys. próbie użytkowników Pinteresta.
Wnioski są jednoznaczne:
- Pinterest wpływa na to, które produkty ludzie kupują, na to, które marki wybierają i ile wydają.
- Marki odgrywają szczególną rolę na Pinterest. Ludzie rzeczywiście chcą widzieć treści od marek, 78% użytkowników twierdzi, że jest to dla nich użyteczne. Ułatwia znajdowanie nowych produktów i podejmowanie najlepszych decyzji. 66% osób kupiło produkt markowy po zobaczeniu go na Pintereście.
- 70% użytkownikówoświadczyło, że o nowych produktach dowiaduje się z Pinteresta.
- Pinterest przyciąga do sklepów o 33% więcej ruchu niż FB, 71% więcej niż Snapchat i 200% więcej niż Twitter (notabene, dlaczego nie uwzględniono Instagrama? Domyślacie się?).
Nie zastanawiaj sie dłużej, czy piny sprzedają?
Zastanów się, co te wyniki znaczą dla Ciebie? Możesz docierać do ludzi, gdy aktywnie zastanawiają się, co kupować dalej. Możesz budować swoją pozycję w sieci i długotrwałe relacje z klientami.
Cały, oryginalny artykuł znajdziesz na stronie Pinterest.com