Social media! Stworzone, aby ułatwić komunikację między ludźmi, dzielenie się przeżyciami, sytuacjami, ideami, newsami. Wraz ze wzrostem liczby korzystających z Facebooka, Instagrama, Pinteresta, stały się doskonałym miejscem, aby promować biznes. Facebook, Instagram: na temat ich biznesowego wykorzystania znajdziesz w sieci, po polsku bardzo dużo informacji. Ale jeśli prowadzisz biznes online, na pewno zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż produktów cyfrowych korzystając z Pinteresta?
Większość osób, nawet jeśli zna to medium od strony zwykłego użytkownika, traktuje je jako miejsce, gdzie można zbierać inspiracje, szukać ciekawych produktów, tworzyć moodboardy, listy marzeń #chcęto itd. TAK, WŁAŚNIE! Użytkownicy wchodzą na Pinterest, aby szukać czegoś dla siebie, pomysłów i produktów.
Można to wykorzystać do promocji Twojego biznesu, w tym biznesu online i biznesu stacjonarnego.
Do sprzedaży plików, tutoriali, kursów.
Do poszerzenia Twojej listy mailingowej, jeśli tylko masz stronę lądowania i lead magnet.
Do zwiększania dochodów z afiliacji.
Do zwiększania ruchu na blogu.
Do zwiększania liczby osób odwiedzających Twój sklep internetowy, niezaleznie od platformy na jakiej został postawiony: WordPress/Woo/EDD, Etsy, Shopify, Clickshop, Shoper, Presta, Shoplo
Jak to zrobić? Jak zwiększyć sprzedaż korzystając z Pinteresta?
21.03.2018 o godz. 13.00 będę prowadzić wykład na ten temat w ramach Akademii BeOnline.
Program Konferencji BeOnline “Różne oblicza biznesu online”:
Dzień 1 – 19.03.2018 “Wybierz produkt”
Godz. 9.00 – 10.00 Grażyna Pawtel-Lorente “Od czego zacząć tworzenie kursu?”
Godz. 10.00 – 11.00 Olga Siekierska “7 kroków od pomysłu do sprzedania miejsc w Twojej płatnej grupie mastermind”
Godz. 11.00 – 12.00 Agnieszka Kruk “Płatne i bezpłatne webinaria – wnioski po ponad 160 przeprowadzonych spotkaniach online.”
Godz.12.00 – 13.00 Ola Gościniak “Jak samodzielnie i za darmo zrobisz platformę do webinarów? “
Dzień 2 – 20.03.2018 “Zbuduj markę i zaangażowaną społeczność”
Godz. 9.00 – 10.00 Agnieszka Fiuk “Jak wykorzystać newsletter w biznesie?”
Godz. 10.00 – 11.00 Sylwia Dąbrowska “Być w bliskiej relacji z ludźmi w biznesie online – czyli o tym jak robić live’y, które budują zaangażowaną społeczność?”
Godz. 11.00 – 12.00 Edyta Niewińska “Książka jako strategiczny element budowania wizerunku eksperckiej marki online”
Godz. 12.00 – 13.00 Marta Krasnodębska “7 błędów fanpage i jak ich uniknąć”
Godz. 13:00 – 14.00 Grażyna Pawtel-Lorente “Jak rozkręcić biznes online i zwiększyć liczbę subskrybentów organizując wirtualną konferencję?”
Dzień 3 – 21.03.2018 “Sprzedawaj odważnie”
Godz. 9.00 – 10.00 Kinga Bogdańska “Jak być autentyczną w biznesie”
Godz. 10.00 – 11.00 ”Kasia Żbikowska “Jak przestać się doktoryzować i zostać wreszcie producentką własnych produktów online?”
Godz. 11.00 – 12.00 Justyna Kwiatkowska “Stwórz strategię promocji i sprzedaży swojego kursu/produktu online w mniej niż 30 minut”
Godz. 12.00 – 13.00 Marta Idczak “Jak wykorzystać storytelling do sprzedaży cyfrowych produktów w social media.”
Godz. 13.00 -14.00 Monika Pieńkowska “Jak zwiększyć sprzedaż produktów cyfrowych korzystając z Pinteresta?”
Ogromna ilość wartościowej wiedzy dotyczącej biznesu online!
Konferencje też odbędzie się online! Do wszystkich wykładów (w formie video i mp3) otrzymujesz dostęp na rok, możesz je obejrzeć w dowolnym miejscu i czasie!
Ogromna ilość wartościowej wiedzy dotyczącej biznesu online!
Pierwsza cena dla Ciebie, bezpośrednio po wejściu na stronę Konferencji BeOnline wynosi 97 zł, ale tylko przez 15 minut!
Jeśli jesteś zainteresowana, nie wahaj się, po 15 minutach cena rośnie do 147 zł. Tak cena utrzyma się do 18 marca, czyli do rozpoczęcia Konferencji. W trakcie jej trwania (od 19.03 do 21.03) również możesz kupić bilet i obejrzeć wszystkie wykłady, ale już w cenie 197 zł.
Jeśli tylko rozważasz zarabianie online: na produktach cyfrowych, na tworzeniu społeczności to uważam, że udział w konferencji jest wart więcej! Przełoży się na wielokrotnie wyższe efekty, ale jeśli możesz zapłacić mniej, to dlaczego masz płacić więcej?
Już nagrałam swoje wystąpienie i wiem, że skorzysta każdy, kto sprzedaje cokolwiek w sieci!