Podsumowanie wyzwania #PinToWin! Działania? Efekty? Sprawdź!
Przez cały kwiecień, 30 dni prowadziłam na fanpage’u Pinterest dla biznesu wyzwanie #PinToWin. Miało ono na celu poprawę funkcjonowania profili uczestników i wywołanie ruchu z Pinteresta na blogi i do sklepów.
📌 Czy Pinterest jest w tym skuteczny?
Byłam przekonana, że tak, bo od wielu lat wykorzystuję Pinteresta do promocji moich sklepów, ale chciałam przekonać innych!
📌 Jakie działania obejmowało wyzwanie?
Codziennie trzeba było wykonać jedną rzecz ulepszającą profil i przypiąć przynajmniej jeden pin promujący Twój biznes.
📌 Dlaczego tak? Bo te dwa działania odzwierciedlają dwa główne obszary wpływające na skuteczność Pinteresta w promocji.
Jakie to obszary?
1 Optymalizacja profilu i działań pod wyszukiwarkę Pinteresta i pozyskiwanie obserwatorów;
2. Regularność, systematyczność w pinowaniu treści na Pintereście. Jeśli zaniedbasz jedno lub drugie, efekty będą gorsze, niż mogłyby być.
📌 A jakie były efekty?
Obejrzyj live i przeczytaj artykuł: https://pinterestdlabiznesu.pl/w-30-dni-do-skutecznego-profilu-na-pinterescie/
📌 Materiały z wyzwania dostępne są tutaj:
📌 Dużo więcej szczegółowych informacji znajdziesz w e-bookach, które miały premierę 11 maja br. Sprawdź szczegóły!
