Początkowo u większości osób, u mnie również, Pinterest funkcjonował jak zbiór zakładek. Coś chciałam zachować na później, jako inspirację – zapisywałam w odpowiedniej tablicy. I już. Niekoniecznie wtedy chodziło o followersów. To były moje zapiski, tyle że w formie zdjęć. Śledziłam inne osoby, gdy miały ciekawe dla mnie tablice. Dla mnie. Nawet chyba na początku nie pinowałam swoich produktów z Etsy, no bo po co? Wiedziałam gdzie są.
Szybko jednak na Pintereście zauważyłam swoje zdjęcia z Etsy przypięte u różnych osób do tematycznych tablic. Zaraz potem przyszedł w sklepie na Etsy wzrost ruchu z Pinteresta. Nie trzeba było wiele myśleć, aby powiązać jedno z drugim. Zaczęłam pinować świadomie, własne zdjęcia prowadzące do sklepu na Etsy i treści, które mogą interesować moich klientów. Efekt? Lawinowy wzrost followersów i ruchu w sklepie. Jako Extrano (marka mojego sklepu na Etsy i innych biznesów biżuteryjnych) nie mam ani fanpage na FB ani Instagrama. Świadomie postawiłam na Pinterest jako medium zdobywania ruchu i klientów.
Dane firmy:
DG Monika Pieńkowska
ul. Świętokrzyska 75
05-300 Mińsk Mazowiecki
NIP: 822-142-01-24
info@pinterestdlabiznesu.pl