Co jest pinowane z Twojej strony?

Pozyskiwanie ruchu z Pinteresta wymaga ciągłego testowania: grafik, treści. Co jest pinowane z Twojej strony? Co działa? Co przyciąga? Co powoduje reakcje?

Jak dowiedzieć się, co  najbardziej podoba się osobom, które przychodzą na Twoją stronę do twojego sklepu?

Wykorzystaj trick:

Możesz łatwo dowiedzieć się, co jest przypięte z witryny internetowej za pomocą adresu URL

http://www.pinterest.com/source/TWOJA DOMENA/

np. https://pl.pinterest.com/source/pinterestdlabiznesu.pl/

Wystarczy zastąpić nazwę TWOJA DOMENA domeną witryny, a wyświetlą Ci się najnowsze udostępniane piny. W nietypowym, niePinterestowym układzie :-). Sprawdź!

https://pl.pinterest.com/source/pinterestdlabiznesu.pl/

Po co to robić?

  • Dowiesz się, które posty/produkty zyskują największe zaangażowanie, podobają się, są uznawane za użyteczne? Porównując to ze statystykami bloga/sklepu (np. z Google Analytics czy statystykami Etsy) możesz wywnioskować czy to kwestia treści czy grafik. Wykorzystaj to tworząc grafiki w przyszłości.
  • Możesz podobnie sprawdzić treści konkurencji! Które grafiki z pokrewnych blogów, sklepów są najczęściej pinowane? Dowiesz się jakie treści preferuje Wasza wspólna grupa docelowa!

 

Zapisz na Pintereście: