Temat wraca jak mantra… Pinterest dla biznesu? Eeee???

Mitów na temat Pinteresta jest bardzo dużo. Jakie są najpopularniejsze?

Pinterest to platforma dla trudniących sie rękodziełem, gotujących  i organizujących wesela

Na pewno słyszałeś: „Pinterest jest dla hafciarek/beaderek/robiących na drutach/szydełkujących. Tam się szuka wzorów”.

Podczas gdy przepisy kulinarne stanowią znaczącą część treści na Pintereście, cała reszta składa się z szerokiej gamy różnych rzeczy, w tym, ale z pewnością nie ogranicza się do podróży, majsterkowania, przedmiotów kolekcjonerskich, urody, mody, fitnessu, diety i innych. Na Pintereście jest nawet miejsce dla przedsiębiorców B2B. Dynamiczny sposób wyświetlania treści powoduje, że każdy widzi taki Pinterest, jaki chce, jaki go interesuje. Jak na Facebooku. Na moim wallu Pinterestowym nie ma żadnych przepisów 😉

Możesz sprawdzić: wpisz w wyszukiwarce Pinteresta słowo kluczowe / wyrażenie powiązane z Twoim biznesem i zobacz czy Twoi konkurenci są już obecni na Pintereście.

Pinterest to platforma dla kobiet

Aż do zeszłego roku powiedziałabym „tak”, że Pinterest jest kobiecą platformą, ponieważ wcześniej znane statystyki dotyczące Pinteresta były takie, że 80% użytkowników to kobiety.

Ostatnio jednak sytuacja znacząco się zmieniła. Pinterest ogłosił, że jego widownia to już  około 60% kobiet i 40% mężczyzn. Jeśli więc Twoi docelowi odbiorcy to mężczyźni, zrewiduj swój poglądna Pinteresta pod kątem rosnącej liczby użytkowników płci męskiej.

Pinterest nie działa

Tak, nie działa natychmiast. Ciągle słyszę, jak ludzie „próbowali Pinteresta przez miesiąc” i zrezygnowali, ponieważ nie generowali ruchu dla swojej firmy.

Prawdą jest, że Pinterest może przyciągnąć ruch do Twojej firmy online. Jednak Pinterest nie jest typowym miejscem na sukces typu 'overnight”, ktory pojawia się natychmiast po rozpoćżęciu działań.

Zamiast tego wymaga czasu i strategii. Ponieważ Pinterest działa w oparciu o sztuczną inteligencję, musisz nauczyć go, że jesteś wiarygodnym źródłem informacji o wysokiej jakości, które przemawiają do Twoich odbiorców.Dzięki odpowiedniej strategii marketingowej na Pintereście i wdrożeniu, wyniki będą widoczne w miarę upływu czasu. Twoje zaangażowanie wywoła efekt „śnieżnej kuli”, raz zapoczątkowane działania będą przynosiły efekty bardzo długo.

Pinterest to tylko obrazki

Każdy, kto uważa, że ​​bycie na Pintereście wymaga publikowania profesjonalnych zdjęć, inwestowania w nie, ma rację tylko w części. Pinterest nie wymaga więcej niż Twój biznes. Możesz używać tych, które masz. Samych lub w połączeniu z tekstem, nakładkami, w formie kolaży itd. itd. W trakcie wyzwania „W 5 dni do lepszych pinów” pokazywałam te możliwości.

A jeśli chcę wykorzystać Pinterest dla biznesu to jak?

Sposobów jest dużo. O 5 najważniejszych bedę mówiła w trakcie najbliższego webinaru:

Celem jest podsumowanie i rozwinięcie pomysłów, jak wykorzystać Pinterest dla biznesu. Marketing, ale nie tylko! Jak sprawić, aby przestał być zbiorem zakładek, pomyslów i inspiracji, a zaczął pracować na rzecz TWOJEGO BIZNESU?

Program webinaru

Będzie:

  • Część merytoryczna (czyli pomysły);
  • Pytania (Wasze) i odpowiedzi na temat potencjalnego wykorzystania Pinteresta;
  • Informacja o tym, co planuję w tym roku dla grupy FB „Podbijamy Pinterest” i co nowego pojawi się na stronie https://pinterestdlabiznesu.pl/.

Zarejestruj się!

 

 

Bez rejestracji nie otrzymasz dostępu do webinaru na żywo ani nagrania!

Do zobaczenia na webinarze!